It's growing on me...

Jaha, ja, nej...Klarade mig inte från sjukdom denna våren heller.

I vanlig ordning har jag inte kunnat prata på ca. fyra dagar, tack vare (på grund av) den enorma ballongen som sitter i min hals. It's starting to grow on me (bokstavligen) så kanske kommer jag sakna den när den väl försvinner?
NOT!

Halsfluss är det jag pratar om, såklart. För min del är detta något som återkommer varje vår och det är alltid lika ovälkommet. Har insett att den äckliga smaken jag konstant har i min mun, när jag har halsfluss, är mitt eget var som samlas bak i halsen. Åh så mysigt.
NOT!

Är så jävla less på denna högst ovälkomna återkommande överraskning.

Och som att det inte vore hemskt nog, tvingades jag idag till att ta både blodprov och TVÅ halsprov (som innebär att man sticker in världens längsta tops i halsen för att skrapa bort lite äckligt var som man ska ta prov på). Jag hatar att ta halsprov; det är äckligt, obehagligt och jag vet inte hur ni känner, men om man petar frenetiskt längst bak i halsen så sätter iaf mina kräkreflexer igång. Så himla roligt...
NOT!


Over and out.









Kommentarer
Postat av: Anna

Om du tycker att du är sjuk ofta kan jag tipsa om att göra ett besök på Allergi & Hälsomottagningen (http://www.brt.nu/) kan hända att du har en allergi som är orsaken till allt. Och nej, sjukhuset får man ingen hjälp ifrån (jäkla byråkratiska amatörskitar...). Krya på dig!

2010-05-19 @ 17:46:43
URL: http://anna-charlotta.blogspot.com
Postat av: putto

<3 D: min gumma. :(

2010-05-19 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0