Tell me it's a new dawn, a new day, a new life....

Om jag skriver idag kommer det bara komma ut negativt shit.



Februari har sugit ut sista droppen av energi i mig och jag är dum nog att fortfarande låta den här månaden mangla sönder mig psykiskt och fysiskt. Det är skit dumt och jätte korkat, I know, men av någon anledning klickar inte jag och "det kommer fan aldrig sluta snöa och istiden kommer hålla i sig för evigt och mörkt är det fan fortfarande och julen är över så det finns absolut INGET att njuta av"- månaden med varandra. Har aldrig gjort och eftersom jag ännu inte kommit mig för att bryta det mönstret är vi nu här igen: Februari suger ur min energi och med enbart ett tomt skal ligger jag kvar på mitt smutsiga köksgolv (som dock har en ny fin trasmatta) och klagar.


Att ta tag i sitt liv brukar funka så bra. Jaaa då, det är easy peacy att peppa sig själv vilken annan tid som helst på året. Men nu går det fan inte. DET GÅR INTE och jag blir nästan aggresiv.
Nästan, sa jag det? Självklart är jag arg, irriterad och frustrerad bortom alla gränser. Jag sitter ju bara här med mig själv och öser ur mig dynga, pga. en jävla månad(?). Ju mer jag tänker på det desto sjukare blir det ju. För det är ju det; Sjukt.


Inte fan kommer jag någon vart med det här heller. Är precis som att allt är blockerat; Kreativitet, lust, intelligens, everything. Hur ska man då få någonting gjort?
You tell me.

Imorgon är en annan daaaag, lalalalalaaaaa ;)










        Random...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0