Not my gig...

Har just insett att den här bloggen aldrig kommer att handla om vare sig mode eller någon form av "dagens outfit". Det vill säga sånt som den stora massan vill läsa om ;) Men det är liksom inte det racet jag kör. Not really.


Alltså; Ingen dagens outfit i denna blogg.



Att jag har jobbat hela dagen (HELA DAGEN!!!!!!!!!!!!!!) känner jag av nu. Kroppsligt och mentalt och jag tror fan jag DÖR på fläcken. Efter att jag slutat jobbet (08.00-16.00) har försökt skriva ihop något (fr. 18.00-23.00) som ska få så många som möjligt att förstå att allt kan vara så himla mycket svårare än de tror att det är. Hoppas så innerligt att det gick vägen!!! Orkar inte mer nu.



Fan, jag får inte ihop ett vettigt skit här ikväll. Jag har redan tagit ut allt i vad skrift heter under den här jäkla kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0