Bajsmannen goes countryside!?

Kan slå vad om att min föregående kväll/natt slår din...


Jagade en hare med bilen (ofrivilligt) inatt ca. 23.00 eftersom denne inte hade vett nog att fly in i skogen, utan istället hoppade sick sack (slalom?) över vägen framför bilen.
Sakta.
Länge...


Kommer fram till stugan och tror att någon bajsat på vår gräsmatta. Ja, det är sant. Där ligger papper och...ja...jag vill inte prata om det. Min mor berättade för mig vad hon såg, medan jag vägrade kolla utan istället skrek ut min fasa över att det har vandrat ett psykfall på vår gård.
I min övertygelse att det fanns någon i närheten som vill oss något ont (ett psykfall) eftersom ingen normal människa beter sig på det sättet, satte min paranoia igång med full fart. Naturligt nog.
Dock måste vi äta, eftersom middag inte hunnits med ännu. Så klockan 23.30 tändes grillen, och middag fick vi i oss runt 00.00 snåret.


Så inom loppet av en timme hade vi:
Jagat en galen hare som inte hade en inbyggd flyktradar.
Sorgligt nog insett att bajsmannen gjort ett besök i vår trädgård.
Lagt kniven på bordet bredvid sängen, ifall det INTE skulle vara så pass bra nyheter att det INTE var bajsmannen som varit på besök, utan in fact en riktig psykmördare!
Lagat middag (observera grillning av kyckling, majs, grönsaker samt klyftpotatis till det!) klockan tolv på natten...


Morgonen efter säger min kära mor, att; "Du, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här...Men pappret som låg på gräsmattan var det jag använde för att torka av bakrutan på bilen igår...Jag hade helt glömt bort att jag lämnat det där..."
I mitt nollställda tillstånd sa jag något liknande som:
"Jaha..." och tänkte att: resten av det som låg på gräset då?!


Det visade sig vara fågelskit som någon OERHÖRT väluppfostrad fågel lämnat efter sig... PÅ pappret...!
Är det inte HELT otroligt, så säg?


Jag ville döda min mor lite då hon låtit mig vara livrädd och paranoid en hel natt, men mest glad är jag över att det inte finns en äcklig psyk mörare eller bajsman ute i vår sommarstuga...



Kommentarer
Postat av: Evil

Haha klockrent!!

2010-08-23 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0