This is it...Or is it?

Michael Jackson var, är, var...Jag vet fan inte längre vad jag ska säga!
Var; För han finns inte längre...
Är; För han finns visst!
Minnet finns för oss som väljer att ta vara på det, för Michael Jackson har satt spår.


En sådan levande människa, hur kan han inte längre vara i livet?
Det blev overkligt, att se "This Is It"...För är det verkligen det? Is this it?
Nej, det är omöjligt när det gäller Michael.
It keeps on going...
Det har han bevisat under hela sitt liv och han bevisade det sannerligen i dokumentären jag såg ikväll.


Fan!
Kom på mig själv att upprepa det under dokumentärens gång.
Fan!
Fy fan...
Fan, för att han har lämnat den här världen!
Fan, för att han var (är? var?) så jävla, JÄVLA, bra!
Fan, för att han BEHÖVS ju så jävla mycket!
Är det själviskt, att säga så? Att den här världen behöver honom?
Ja, lite...För inte fan förtjänar den här usla världen honom...
Vi behöver honom, men vi förtjänar det inte.


Han har det underbart fantastiskt bra nu där han är. Allt han trodde på och levde för har gett honom en fin plats någonstans där vi inte längre kan nå honom.
Är det ändå inte en självklarhet?


Folk väljer helt tydligt vad de vill tro på angående Michael Jackson.
Jag väljer att tro på det jag har sett ikväll.
An unstoppable force, a loving and wonderful human being.


Vila i frid, Michael Jackson.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0