I've got a feeling...

Det här bandet...
De här människorna...
Hur ska jag kunna beskriva vad jag, och så många andra, känner för och inför dom.


Man bryr sig
; det är det som beskriver det bäst. Man bryr sig så överjävligt mycket.
Man vill att dom ska må bra, man vill att dom ska få inre frid. Lyckliga. Man vill att dom ska vara lyckliga.


Jag vet inte hur man kan vara så innerligt berörd av människor man inte känner, men faktum är att man hyser sådana obeskrivliga och individuella känslor för de här personerna.
För allt i världen vill man att de ska vara lyckliga!


Självklart kan jag inte begära att folk ska förstå. Är ni så pass begränsade att ni inte kan öppna upp ännu ett fönster i er hjärna så att ni kan förstå det här så fine by me.
Men faktum kvarstår åter igen: Många individer där ute bryr sig om de här människorna; grabbarna i bandet Tokio Hotel.


Det finns kanske inte mycket man kan göra för att underlätta de svåra situationer de hamnar i from time to time, vilket kan kännas hopplöst. Man vill leka hjälte, vilket man inser att man inte kan och inte heller ska. Personligen har jag aldrig haft något till övers för hjältar.
Fortfarande kvarstår faktum: De här personerna bryr jag mig om, trots allt som står mellan oss.


Nu är det såhär, och jag upprepar det återigen, att personligen vill jag inte gifta mig med någon av dom och det är i regel inte på det sättet jag ser på dom/känner. Det här är ett band jag älskar, som gör musik som jag älskar att lyssna på. Det är personer som jag av någon outgrundlig anledning bryr mig om, som jag önskar allt gott i världen. Så är det bara. Det är innerligt, på ett sätt som troligtvis enbart jag själv kan förstå. Jag har i alla fall väldigt svårt att förklara det just nu.


Bill, Tom, Gustav och Georg...Det finns så många där ute som bryr sig om er och vill er väl. Det kryllar av oss. Förhoppningsvis väger det faktum att ni lever er dröm upp mot allt hemskt ni måste gå igenom, och kanske att de personer som bryr sig om er på riktigt har övertaget mot de som beter sig som skit. Det är i alla fall så det ska vara!



Peace, Love & Respect.












Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

jätte fint skrivet. skulle inte kunnat formulera det mycket bättre. du beskriver mina känslor så otroligt bra. tack för det (:

2009-10-03 @ 01:30:17
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Emmla

Hur lyckas du säga precis det jag själv tänker? Varje gång =)

Precis så är det ju!

Ibland undrar jag om de vet det, att det faktiskt finns fans som känner som vi. Och inte bara galna fans xD

Och ibland blir jag så ledsen.

2009-10-03 @ 10:27:34
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/
Postat av: LINA*

Vackert skrivet <3

Du skrev mkt samam som jag känner

förövrigt älskar jag bilden med <3

2009-10-03 @ 17:41:06
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Håller med de andra kommentarerna, du skrev exakt så som jag känner.

2009-10-08 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0