It's a good day to be alive...

Jag är så jävla trött...
Kanske är det därför jag gråter?
En hel veckas arbete gör sig påmind under denna Fredags natt, och jag är trött. Utpumpad.
Och jag gråter...Floder!

Det finns inte många videor från Tokio Hotels konsert/uppträdande i Aten ikväll, inte under den tidpunkt jag skriver detta. Men jag har sett några, och ja...Sa jag att jag gråter floder? Det var ta mej fan årets underdrift.

Tokio Hotel-Fan är jag, vilket gör sig påmind sådana här stunder.
Det känns i hjärtat, i själen. Herregud, det gör ju så ont på ett sådant underbart sätt! Är detta självplågeri, att älska ett band såhär mycket? På ett sätt kanske, but the good parts is taking over!

Sitter här helt utpumpad och låter allt jag känner skina igenom. Skrattar av lycka för mig själv samtidigt som tårarna faller. Lyckotårarna. De har väntat på att få komma ut ett tag nu.
Tokio Hotel is back, for real! Ikväll hände det. Så känns det iaf och det gör sig defenitivt påmind! Därav dessa reaktioner. Det är så starkt, det är så magiskt. Det är ett rus som ingen drog någonsin skulle kunna åstadkomma, and that's that!

It's a good day to be alive. It's a good day to be a Tokio Hotel-Fan!
Ta mej FAN att TH Fans är lyckligare än resten av världen en sån här kväll! Vi som tillåter oss själva att älska, att känna, att hänge oss åt detta band som ger oss så himla mycket! Det här bandet ger oss mer än vad vi klarar av att hantera, och vi älskar det!
Det är ju därför vi älskar dom, det där bandet...Tokio Hotel!









Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jag förstår precis!

Jag grät också. Grät av lycka när skivan kom, grät av lycka nu när de spelade live.

Och ja, jag älskar de också så mycket att det gör ont. Så mycket att jag saknar ord för att kunna beskriva känslan inom mig.

Bryr mig för mycket, om människor jag inte känner. Om människor som inte är medvetna om min existens.

Och det är ta mig fan den första obesvarade kärleken jag upplevt som har varit så givande, haha.

2009-10-10 @ 05:09:19
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Emmla

I feel you!

Hela veckan har jag gått och känt som om mitt hjärta ska explodera snart av all kärlek.

Skivan....så undebrar

Och nu, live...alltså...

Tokio Hote Live

Jag har nog aldrig längtat så mycket efter något som att få uppleva det...

<3

2009-10-10 @ 11:08:43
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0