Demons I get...

Men äntligen!
Fattar ni hur länge jag jagat det här jäkla armbandet eller?!
Nu är det ÄNTLIGEN på väg hem till mig ^_^
Från Divided Exclusive.



Jag som lyssnat på punk sedan jag gick i åttan föll för det där armbandet så fort jag såg Divided Exclusive kollektionen. Punkstilen var något jag gick helt in i, från åttan till första året i gymnasiet. Efter det taggades det ner mer och mer. Stilen alltså, för musiken lyssnar jag fortfarande på i allra högsta grad!
Dock har jag aldrig, enligt min egen mening, sett helt normal ut =P Lol.
Jag ser ut som jag själv tycker är fab och snyggt. Kan nog inte påstå att jag tillhör någon särskild stil eller någonting liknande egentligen.

Folk är så besatta av att "sätta in" folk i olika fack hela tiden.
Många säger ofta till mig: "Vad har du för stil då?"
Jag brukar svara: "Va? Eh, min egen antar jag?"
Och de säger (de puckon som håller på såhär): "Ah, men du ser lite hårdrock ut...Lyssnar du på det eller?"
Jag: "På hårdrock? Eh, ja!"
Pucko: "Aha, ah men då är du hårdrockare då eller?"
Jag: "Jag lyssnar på hårdrock, men mycket annat också. Kan inte sätta in min stil i ett fack."
Pucko: "Ah, men du ser hårdrock ut liksom. Du är en sån där hårdrockare!!"
Jag: "Mmm...Whatever"
Sen brukar jag gå därifrån. Numera lämnar jag ofta dessa samtal innan de ens börjat. Lol.

Demons I get. People are just crazy...














Kommentarer
Postat av: LINA*

det armbandet är brutalt snyggt

2009-10-31 @ 20:56:27
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0