If you can't keep it SAFE; keep it IN!

Rock HARD F*** Safe!





Idag startade H&M "Fashion against AIDS" kampanjen, där Tokio Hotel är en av många designers.
Deras T-shirt ser ut såhär (Tjej & Kill-modell)



För er som inte är TH fans finns det ju...*avbryter mig själv* ....Ok, jag skiter i om ni inte är TH fans.
Deras T-shirt är as snygg (kanske den snyggaste) och jag tycker ni ska köpa en vilket som! 
 Men, i alla fall, om ni nu känner att ni absolut inte diggar just deras design så finns det fler att välja på;
Om ni känner att det skulle vara smickrande för er att klämma er in i en kroppsbody (?!), så kan Katy Perrys design passa er t.ex.
Vill ni ha en söt gubbe med självlysande ögon kan Moby stå till er tjänst, etc. etc.

Gör hur ni vill, välj och vraka bland alla T-shirts, linnen och (god knows why) bodies.
Jag kan bara hoppas att ni åtminstone införskaffar någon av dom, för 25% av intäkterna går till ett projekt som ökar medvetenheten om HIV/AIDS, vilket är SUPERDUPER!

Kollektionen är i 100% ekologiskt bomull och ni hittar den på:
www.hm.com
och/eller i H&M butiker som erbjuder märket DIVIDED!

Om ni vill ha den snyggaste av dom ( ;P ) så köp TOKIO HOTELS desing:
 ROCK HARD F*** SAFE!








Kommentarer
Postat av: zizi

Aha okej :) Vad har du pluggat? Tyska?

Har du planer på att komma tillbaka?

Jag vill stanna här när mitt år är gjort. Plugga, jobba.. vad som helst.. bara jag blir kvar :) Har jag tur så kanske kontraktet blir förlängt^^



Klart jag har köpt den! 2 st t.o.m. en i varje modell haha! Jag flippade med min kamera när jag kom hem och det fick min blogg ta smällen för nu ;D

Du med antar jag? ;)



kram

Zarah

2009-05-28 @ 22:03:46
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0