Is there anything out there...?

Jag är en bitterfitta.
En tvättäkta bitterfitta.
Idag är jag det.
En jävla bitter småstadstjej.
Det är så sjukt oattraktivt; Att tycka synd om sig själv, när det inte finns någon anledning till att göra det.
Sprida negativ energi, som jag får dåligt samvete för att jag spridit senare...



It's spinning out of control och det gör mig till en bitterfitta,
vilket i sin tur gör det oattraktivt att vara i min närhet.
Jag vet det. Jag är till 100% medveten om det.
Varför kan jag då inte göra något åt det?



Ja, jag vet...Jag är en klagande idiot.
"Get a grip" tänker ni, och ni har rätt.
Ni har så rätt...
Ni har så jävla rätt.
But it's spinning out of control.



"Rid ut stormen" var det någon som sa en gång.
Det finns väl egentligen inget annat val i nuläget.

Jag vet vad det beror på och det går snart över...

Hey, hey...Jag återkommer när världen ter sig vacker igen ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0