Det här är inte en Modeblogg...

...och inte fan är jag tillräckligt aktiv heller.
=(


Anyway, för att göra en lång historia kort så har jag på de senaste dagarna:

* Sett Metallica (med betoning på SETT) på några meters avstånd.
* Upplevt att James Heatfield har sett MIG.
* Lyckats må toppen massa med dagar, vilket är något att värdera kära vänner.
* Fått deala med människor som återigen visat tydligt att de egentligen inte är fan till det band de trodde de var fans till.
* Försökt reda ut rykten i TH världen, vilket har gått bra hittils *peppar peppar*.
* Insett att uttrycket "Buisness in the front, Party in the back" är väldigt användbart och sjukt klockrent.
* Blivit kallad för "Kat.von.D". Dock av ett fyllo, men jag greppar tag vid det eftersom...ja...jag diggar henne.

Det var allt och inget från mitt liv , for now...
=)









True to myself, Metallica once again!
Globen - 4:e Maj 2009


Bild av Therese Reisenbichler.




Kommentarer
Postat av: Nina

Gaah, driver du med mig?! Metallica? har du sett dom? var? när? hur? avis Haha, ta mig inte för hetsig nu, blev lite utflippad bara :P

2009-05-13 @ 21:39:59
URL: http://ninaekholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0