A rumor is a rumor until it's confirmed...

Wooow...
Alla tar verkligen ALLA TH-rykten sjukt seriöst just nu, ey?
Ska jag bara anta att det beror på det faktum att alla TH törstar till döds, in the moment?
Jag ser ingen annan anledning.
Well, så länge ingen blir besviken är det väl ingen fara. För jag vill inte höra klagomål som:
"Men de sa ju..."
och/eller
"Lova inte om ni inte kan hålla..."
och/eller
"Fan vad dåligt att..."
Inget sånt, tack! För ja, detta har inträffat förut och det är inte nice.
Inte nice alls, faktiskt.






Kommentarer
Postat av: Jessi

Håller med dig - även om man är lite otålig :)

Ser fram emot superbra musik nu efter all tid! Och jag litar på att de kommer att komma tillbaka rejält när de väl gör det! ^^

2009-05-15 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0