Onödigt ledsen...

Seriöst, vem fan vill höra att den soffa man nyss köpt för 6000 Svenska kronor är obekväm att ligga i!?!?!?
I min "Book of Life" är det en taskig sak att säga när man inte bett om brutalt onödig ärlighet.
Fine, jag köper att man tycker så, men det är inget man delar med sig till människor man tycker om.
Det är iaf vad jag tycker.
Men man kanske inte är så omtyckt som man trodde...?
Fine, jag köper det med, men jag anser att jag inte blivit förvarnad i så fall.

Det enda jag vet; är att om jag hade en vän eller en bekant som jag tyckte om och den personen köpt något för 6000 kronor, skulle jag inte dela med mig om min vetskap, om att saken för 6000 kronor var obekväm.
Inte så länge jag inte hade något som följde upp, som tex: Soffan du köpt är as obekväm enligt mig, men det är lugnt. Kolla med JYSK och hör om du kan byta, det går säkert bra.
Hade varit lite mer humant kanske. Åtminstone mer uppmuntrande.

Ja jag vet inte...Jag gillar inte att göra folk ledsna i onödan.

Kommentarer
Postat av: Lise

men åååhh, jag ville inte att du skulle ta kommentaren negativt! förl't, jag kan säga alla positiva saker om den om du så vill det. som eh... den fett skön att sitta i och så den lugnt mkt snyggare i svart! den min momo och mofar har är nån röd/orange-aktig grej.. ._ . inte riktigt nån färg man hurrar för. förresten så har jag aldrig klagat till min mormor och morfar att den är obekväm att ligga i så om jag låg i din hade jag inte sagt nåt om det heller, det slänk bara ur mig helt random när jag fick syn på soffan nu. förresten så tycker alla olika om "sånt man sover på"-kvalité.

2009-03-31 @ 19:44:54
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Jessi

Åh, typiskt! >.<

Så kan det bli ibland... men äsch. Du får hoppa o studsa i den o typ.. göra den skön? XD Om det nu funkar, haha.

2009-03-31 @ 21:04:17
Postat av: jazzy

Äsch! Strunta i det. Huvudsaken är att DU tycker om soffan och det var väl förmodligen därför du valde den =) Den blir säkert bekvämare med tiden. Ha en bra dag!

2009-03-31 @ 21:11:53
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0