Ny lägenhet = Nytt liv?

Det skrämmer mig samtidigt som det känns helt otroligt...
Lägenheten är mysigt och hemtrevlig, med väldigt smarta lösningar.
Främst ser jag nog framemot att flytta, samtidigt som jag vet att det innebär en himla massa förändringar.
Blandade känslor helt enkelt. Skräckblandad förtjusning.

Sen känns det rent generellt att jag har ca 1923983798132 saker att ta itu med just nu.
Hur mycket det egentligen är kan jag nog inte riktigt säga, men helt säker är jag på att jag stressar upp mig till en onaturlig nivå i onödan. Hur jag ska kunna ändra på det vet jag inte, men är övertygad om att det är nödvändigt för mitt välmående.



Just nu ska "en sak i taget" regera. Inte för att jag i nuläget är övertygad om att det kommer att funka för just mig, utan snarare för att jag är fullt medveten om att jag inte vet vad som är bäst för mig just nu, så jag är villig att testa det mesta. Även sådant som inte övertygar mig.
Helt enkelt för att jag måste.



Känslan inom mig just nu är; att jag vill vara klar med flytten Nu Nu Nu, samtidigt som jag inte vill börja på alls.
Jag hatar mellanting! HATAR!



Sedan behövs en resa snarast! Hemskt gärna en TH realterad sådan. Men en resa till Hamburg enbart för att avnjuta stan (mitt andra hem) skulle inte sitta helt fel det heller.



Just nu står allt still, och jag gillar det inte. Något måste påbörjas!
Så fort flytten kan sätta igång kommer nog allt att kännas bättre.
Låt oss iaf hoppas på det.


Bilder på lägenheten kommer asaiht (as soon as I have them).


Peace, Love & Respect







PS.
Han som bodde i lägenheten före mig är en stor skit och han borde lära sig hur man pratar med andra människor innan han öppnar käften! Köp en hjärna på svarta marknaden för fan om du nu saknar en!!!!!
WIE(O"U("Y)ERY"(/)EY"(/#&/!%"#!#&!&&/!#¤%!&#!#&/&

DS.


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jag vill också till Hamburg :(

2009-03-29 @ 21:14:40
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0