Nu har man någonstans att lägga däckade kompisar också ;)


Jag har köpt en soffa! En bäddsoffa; vilket kan vara väldigt nödvändig, dels för att själv sitta i (duh) men även en plats för min vänner att sova i när de besöker min underbara lägenhet =) Inte främst för att däcka i, efter en Night out on the Town!
Billig var den dessutom; 5999 kr.
Tack och bock, nu börjar det röra på sig! Imorgon tar den plats i min nya lya och sen kommer det bara att rulla på.
Snart, mycket snart sover jag min första natt i min vindsvåning ;)


Peace, Love & Respect!

Soffan är inköpt på JYSK och gick på 5999 silvermynt ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt, jag kommer och däckar där någon dag jag :) hehe

2009-03-31 @ 14:02:34
URL: http://hannahansson.blogspot.com/
Postat av: Lise

min mormor och morfar har en likadan och den e skit obekväm att ligga i. ._ .

2009-03-31 @ 18:47:56
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0