Flytta på dig, för du står i vägen!

Jag sitter fast.
Jag sitter fullkomligt fast i något som gör att jag inte kan göra allt jag älskar att göra.
Det känns som...ja...det skulle kunna vara så, att jag sitter fast i mig själv.
För det är mest logiskt, eller hur?!



Det finns ingen som håller mig fast,vad jag vet.
Bakom mig finns ingen som håller mig nere.
Framför mig står ingen som blockerar min väg.
På min högra sida finns ingen som viskar: jag låter dig aldrig gå.
Inte heller på min vänstra sida står det någon som säger: jag kommer att hindra dig i allt du vill göra.



Ingen står i min väg, förutom jag själv.
Problemet är bara; Hur ska jag få mig själv att inse det här,
på riktigt?



<3


Kommentarer
Postat av: Jessi

Du är sjukt vacker.

2009-03-23 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0