Bill is not your Bitch!!!


Jag är så jävla överlycklig att han skiter i alla puckade fans som gillar TH för Bills stil. De kan gott vara utan dom i vilket fall som helst, för vem fan vill ha sånna fans?
Mister man fans för att man bytt stil, och nu menar jag stilen som man har utåt, då är det ju skitsamma egentligen. Då bryr man sig ju inte om TH som band i vilket fall som helst. Det vill säga, att om man ger upp TH för att Bill har bytt stil, då har man aldrig gillat musiken på riktigt.




Sen har man också missuppfattat vem Bill Kaulitz egentligen är.
Synd för alla som inte diggar hans "nya" stil att han fullkomligt skiter i vad de personerna tycker. Synd för dom att han alltid har varit den personen som alltid går sin egen väg.
Och glad som fan är jag för det! Glad som fan är jag att Bill fullkomligt skiter i vad som "förväntas" av honom.
För kom nu ihåg: Det här är samma Bill som ni såg för tre månader sedan!
Det här är samma Bill som från början klev in i rampljuset!
Det här är samma Bill, helt enkelt för Bill har alltid gått sin egen väg!
Det är därför han har kommit så långt.
Känner ni att ni inte gillar Bill längre, då har ni aldrig gjort det heller.
För det här är Bill. Det här är Bill till 100%. Bill som alltid gått, och fortfarande går, sin egna väg. 
Det är Bill, och har alltid varit Bill.




Det är så jävla skönt, att han fortfarande är sig själv.
Det är ett stort FUCK YOU till alla som tror de kan styra honom.
Media kan ju slänga sig i väggen.
Bill is not your bitch!
You're his!




<3




Observera att jag tycker han är as het i det här.
Av många anledningar, men främst för att det är så jävla Bill.




Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Ja, man kan inte göra annat än att hålla med :)

2009-03-11 @ 07:39:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Lise

vado bytt stil? jag ser knappt nån skillnad. o.o

2009-03-11 @ 08:46:23
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Alltid lika snygg!

2009-03-25 @ 14:07:48
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0