Trött......TRÖTT!!!

Back to work...for real!
Första dan på jobbet efter den underbara semestern.
Jag har under hela den gågna ledigheten gått upp på tider som 11.00 och ibland 14.00
O_O
Att då gå upp klockan 07.00 idag var en ansträngning utan dess like. Jag hade glömt bort hur jävla as vidrigt det var!!!
Ingen morgon-människa direkt, nej nej!

Jag tänker börja kämpa för arbetsdagar med tiderna 09.00-17.00!!!
Helt enkelt för att det skulle passa mig mycket bättre ;)
Det, eller sex timmars arbetsdagar ;D

Ok, fortfarande rätt stilla på hemside fronten.
TH är fortfarande, vad vi vet ;) , på en välförtjänt semester ;)

Måste gå och jobba nu.

Peace, Love & Respect.

Kommentarer
Postat av: Jessi

AH! äntligen kan man kommentera din blogg! det har man inte kunnat på två dagar typ :s

men naja. skolan börjar imorrn, vilket med andra ord startar mitt helvete. haha, var glad att du inte tyngs ner av läxor, utan har ett jobb!

vet att det är lite knasigt att jämföra, men whatafuck xD



pusski :**

2009-01-07 @ 17:12:42
Postat av: Leonita & Egzona

Sv:Detsamma!;D<3

2009-01-07 @ 19:12:28
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0