Never ending hiccup...

Sitter här med hicka.
FRUKTANSVÄRT irriterande!!!
Det går aldrig över!

Rent generellt har den här dagen varit ur usel!
Alla på jobbet har varit bitchiga som fan och jag var SÅ NÄRA på att skälla ut de flesta!
Det får finnas gränser för hur folk får bete sig!
De verkar tragsikt nog tro att jag ska fixa allt på det där jävla stället!
Jag må vara fullkomligt kapabel till att fixa saker, men det betyder inte att jag VILL fixa allt!

Dessutom: Sjuk! IGEN! Har hosta som fan och tror jag har feber.
Jag som ska på bio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!"#%"!
Jag får inte bli sjuk. Jag ska medverka på en Photoshoot i helgen och dessutom ska jag ut och festa, vilket just nu känns väldigt viktigt att jag får göra!

Rödvin och kebab, det får trösta mig ikväll.

Peace, Love & Respect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0