Lila hår och The Hills...

Äntligen!
Har äntligen fått samma "status" som de Officiella TH Fanclubsen nu, av det Officiella Tyska TH Fancluben:
http://www.tokiohotel-fanclub.de/

Det var fan på tiden att Street Teamen inte blir bortglömda!
Är otroligt tacksam, och det är så kul att snacka med alla Officiella Fanclubs, för att se vad som pågår "behind closed doors".
;)


Anyway.
För att bli helt ointressant ett tag, håller jag på att färga hårt just nu (svarta slingor).
De ljusa slingorna ska bort!
Är sjukt jävla trött, har jobbat hela dagen (as always) och trodde inte jag skulle palla med det här först,
men gav mig fan på att det skulle bli gjort.

Så här sitter jag nu och väntar på att klockan ska ticka på. Jag har en till färgning som ska göras ikväll: Lila!



Dessutom: Kommer jag att bli beroende av The Hills nu, då jag sitter och tok-glor på det eftersom det inte finns något annat att glo på?
I hope not.



Peace, Love & Respect.


Kommentarer
Postat av: Lanquei

grattis darling för utmärkelsegrejjen!

nu kommer INGEN, INGEN info gå förbi dina ögon och öron :P Men mer jobb nu? :O ännu mer?

2009-01-14 @ 10:27:44
Postat av: Ebba

Haha, det va typ det alla svara!

2009-01-14 @ 15:21:55
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Jessi

Oh! Ser fram emot att få se ditt "nya" hår sen :D

Och ja, grattis till det där med street teamet!

Du gör ju ett så bra jobb :*



Och sen en personlig åsikt; jag gillar inte The Hills XD

2009-01-14 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0