Djup suck

Jag är ledsen, men nu är jag less.
Jag är trött, sjuk och deppig.
Deppig är jag för att jag är sjuk och inte kan gå ut.
Sådär deppigt lat börjar jag bli dessutom. Så där så att man tror att ma faktiskt inte vill gå utanför dörrarna längre.
Men det vill man ju, man har bara suttit inne så pass länge att man glömt bort hur det är att vara ute.
Jag måste bli frisk! Jag måste ut!

Fan, det här är ingen bra dag. Jag känner för att lägga ner allting.
Jo då, jag vågar säga det här nu: Idag känner jag för att lägga ner Street Teamet!
Jag måste få säga det, även om jag egentligen inte menar det. Jag måste bara få säga det, annars blir det övermäktigt.
Det här är en skit dag, jag borde inte ens ha klivit upp.

Peace Love and whatever...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0