I spy with my eye...

Shit, jag tror det är en sådan natt då jag håller på att tappa greppet.
Igen.
De som läser min blogg måste tro att jag är otroligt instabil, lol. Men det är nog så att jag oftast skriver i bloggen de gånger jag mår dåligt, men inte så mycket annars.
Kan inte vara så roligt att läsa om, men herre gud. Det är terapi för mig.
Som vanligt mår jag inte dåligt av någon speciell anledning. What can I say...PMS is a bitch.

Kom på mig själv att vara så där patetiskt avundsjuk idag igen.
Så sjuk onödigt och tråkigt, måste jag säga.
Na ja, na ja...

Har kommit underfund med att jag är en fixare.
Johanna sa att det redan finns en benämning på det, och det är: Assistent.
Kanske det stämmer, men jag känner att det är mer än så. Lol.
Ska jag gå så långt som att säga: Det du gjort i ditt liv finns alltid dokumenterat någonstans, och jag är den som kan hitta dokumenten.
Det är knappt så att jag överdriver, och så är det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0