Aldrig mera bitter!

Köln är nu ett minne blott och för mig endast en dröm.
Jag kom aldrig ner till Köln, vilket jag någonstans sörjer.
Tokio Hotel hade sin första spelning på över ett halvår, och jag kände att jag ville vara där.
Det där var en underdrift...men jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hur gärna jag hade velat vara i Köln den 27 Augusti.

Men jag satt hemma och uppdaterade hemsidan med alla nyheter från Köln hela natten. Det var ändå en tröst, kändes som att man var delaktig ändå.
Det är det bästa med att driva Street Teamet tror jag, när man sitter och liveuppdaterar från konserter eller andra TH event. Man lever genom dom som är där och samtidigt håller man andra TH fans uppdaterade runt om i världen. Det är en härlig känsla.

Btw; Tokio Hotels nya video Automatisch har premiär den 3:e September. Boy do I look forward to it =D

Idag har jag suttit några timmar för att uppdatera Street Teamet. Har tyvärr inte haft tillgång till internet i helgen så det var en del att ta igen ;)
Inte mig emot dock. Jag tycker bättre om när det finns mycket att göra än för lite. Det är ett nöje att leda det Svenska TH Street Teamet nu när det händer så mycket runt Tokio Hotel.

Har dessutom fått ett underbart mail från Shire idag, där han meddelade väldigt fina nyheter =)
Jag har lovat honom att jag aldrig mer ska vara bitter i hela mitt liv, och går det här vägen ska jag def. hålla det!
;)

Här är mitt liv: http://www.myspace.com/swedish.th.streetteam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0