What's the point...really? Ta en smörgås & var glad för fan!

"Inte vill du väl ha djur i skåpena heller, vad är det för dumheter?"
Jag diggar pantertanterna i Rent Hus alltså ;D


Ok, har precis fått "nyheter" om att Tokio Hotels nya album är väldigt försenat...
...
...
Jo tack, det vet vi ;)
Men nu verkar det som att fansen kan få vänta ännu längre än vad de nog är kapabla till.
Det enda jag kan säga är: Vänta er inget nytt i det närmsta laget. I say no more.


"Din madrass har dessvärre avlidit..."
Jag diggar dom VERKLIGEN! Rent Hus- pantertanterna alltså ;)




Har tömt en hel jävla byrå idag. Det blev tre stora kassar med skit.
Och med skit menar jag:
*Gamla brev jag skrivit som jag aldrig skickade iväg till alla idioter jag en gång var kär i,
*Gamla jävla "Vänner böcker" där alla som skrivit i den diggade Dr Bombays Calcutta låt och tyckte att Godzilla var den bästa filmen de sett ( det var jag som diggade jätteödlan btw...)
*Tuschpennor som inte funkar ens om man mordhotade dom.
*Små skrivböcker (ca 15 st) som alla blivit påbörjade dagböcker (en sida i varje skrivbok var använd),
etc. etc. etc.

Slutligen är jag nu helt slut i slutet av den här dagen.






Peace, Love & Respect.






P.S
Btw, Vad är det för mening med att ta livet av sig om man inte får höra snacket efteråt?
D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0