Vad har hänt...?

Idag känner jag verkligen att jag lever.
En sådan dag då vädret verkligen älskar en.
Jag älskar vädret tillbaka.


Nu har de flesta reaktionerna på Bills nya frilla lagt sig.
Antar att det är dags att förbereda sig på samma sak nu då, fast med Tom.
Det är en massa jävla tyckande hela tiden ang. detta. Mest negativt om jag ska vara ärlig.
Reaktionerna blev (vissa citat är från Dirtypops BDB Gästbok http://dirtypop.bilddagboken.se
OBS: Inte Dirtypops egna ord!) oftast som följande:


"Vad fan har han gjort!?"


"Vad sysslar dom med, nån jävla twin-hej-vi-ska-se-likadana-ut grej."


"Seriously, Bill skaffar dreads och Tom skaffar braids...
jag fattar det inte riktigt.
VAD HÄNDE?!"


Ja, vad hände...
Jag skulle vilja säga såhär; att de har blivit stalkade i runda slängar ett halvår nu av psykade idioter, så kanske kanske har de insett ännu mer vad som är viktigt här i livet.
Som tex. att lyssna på sig själv mer än vad de har gjort tidigare.
Kanske de känner att det är mer värt det, att få göra som man själv känner utan att vara rädd för att göra sina fans besvikna. För övrigt tvivlar jag på att de någonsin tänkt så över huvud taget, men om de nu mirkaulöst skulle ha gjort det, gör de nog inte det längre.
Min poäng är, att jag tror att de känner att det är värt det att riskera att de tappar "fans" pga. att de "byter stil" nu efter allt som hänt. Att det viktigaste är att de är sanna mot sig själva.
Det är bra, anser jag. Jag skulle faktiskt vilja påstå att det är helt fantasiskt =)
Att dessutom Bill och Tom känner att de inte prompt måste se så olika ut som möjligt, tyder på extrem mognad.



Nu sitter jag i min nya lya och snart kommer mina bästaste vänner =)
Filmkväll ikväll ^_^






Peace Love & Respect

Kommentarer
Postat av: Emmla

WORD!!

Du och jag tycker alltid så lika ;)

Jag had ebstämt mig för att inte se nån bild på Toms new hair, det gick ju lagom bra när det var med en sån bild i det där dumma Spiegl reportgaret där de intervjuade idiot tjejerna >.< bläh.

men for what its worth, he looked good!

2009-04-27 @ 10:46:43
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0