The truth is out there...at last!

Rubrikerna ändras sakta men säkert från:
 "Tom Kaulitz slog kvinnligt fan"
till:
"Tom Kaulitz tog kampen mot psykotisk stalker".
Med andra ord: Media ger äntligen en sann och rättvis bild om vad som pågår.
Jag kan bara säga: Tack för det!!! Upprättelse!



Nu...
Nu ni, jävlar i min låda...nu är möblerna inne i lägenheten!!!
Det som fattas nu, är väl allt som gör det till ett hemtrevligt hem, så som:
Filmer och böcker i hyllorna,
Harry Potter böckerna på en central och fin plats,
en stor Fancy Smanschy TH planch (även den på en central och fin plats),
mina sängkläder,
mina vanliga kläder (=P)
och lite smått o gott som gör det hela hemtrevligt =)












                                                                       


Kommentarer
Postat av: Jessi

Snygg som fan är du! <333333333

2009-04-24 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0