Please gubbe, step aside!

Jag ska kolla på Miami Ink, så vad fan gör en tråkig gubbe utan tats mitt i rutan?!
...
...
...
...reklam förstås.
Jag svär, att den där skiten med Max Im Two In One Gonna Clean Your Home To A Brand New Color of Gold and Shine etc, etc, yadda, yadda, kommer att ta livet av mig en vacker dag!
Man får fan panik! Irritationen sprider sig fortare än Lundby Wedin skulle springa för livet om hon mötte en hederlig skattebetalare i nuläget.






Jag kan lova er, att nu jäklar har lägehetsfönstret fått sig ett par fina gardiner iaf!
Check it out!





Inköpta på Hemtext bby för 250 pix per längd.





Måste säga, att Obama är smart (duh).
Verkar som att han in i det sista höll det faktum att han skulle besöka Irak hemligt.
Smart, och jag är tacksam att det gick till på det sättet.
Annars hade väl en hel hop av Fan och hans Moster stått och väntat på honom som "välkomskommiten från helvetet" antar jag.





Ok leute. Dags för sängen (skulle ha lagt mig för längesedan. Jag är trött som en gnu...)




Peace, Love & Respect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0