I would have hit her harder...

Förföljd under ett halvårs tid, fått ta emot hot i både verbal och skriftlig form, fått ägg kastade på sig, sett sina familjemedlemmar bli hotade, få vetskap om att ens egen mamma blivit hotad psykiskt och fysiskt...
Tom, jag hade slagit henne också. Du hade kunnat slagit hårdare.

Det var inget TH-fan Tom gav sig på i Hamburg i Torsdags, det var en stalker av den värsta graden.
Hon och hennes tre bisarra vänner tillhör en grupp som kallar sig "Les Afghanes on Tour" (Afganerna på turné).
Maskerade i sjalar för att dölja sina ansikten har de följt efter bandet Tokio Hotel med målet att trakassera dom. Främst har de gett sig på tvillingarna och deras vänner samt familj.
I Torsdags ertappade de Tom Kaulitz än en gång, och helt tydligt fick han nog.
Jag klandrar honom inte, snarare tvärtom. I cheer him on.

Dessa patetiska idioter kan se sig om i himlen efter en fristad nu. You´re going down. Ni har alla världens riktiga TH-fans efter er. Även om ni går fria från anklagelser kommer ni aldrig att gå helt fria igen.  Alla TH-fans vet vad ni utsatt bandet för, och vi är inte roade. I det här fallet är vi faktiskt helt humorlösa.
I nuläget kämpar en hel hög med TH-fans med att hitta information om "Les Afghanes on Tour".  Vi jobbar alla med att kämpa för att ni ska få en fällande dom av något slag.

Jag är övertygad om att vi lyckas.


Peace, Love & Respect.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ojdå.. okej.. =/ men det måste vara ett stort arbete.. är det nått jag hatar så är det att kolla min mail =) mest reklam och skit men ändå..

hur länge har du haft den sidan då?

verkar ganska allvarligt ändå, tänkte det du skrivit om i ditt inlägg.. =/

2009-04-19 @ 15:07:27
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade också slagit henne hårdare.

Gillar din blogg btw, förösker kolla in här lite då och då men jag har aldrig kommenterat förrr! :D

2009-04-20 @ 15:38:41
URL: http://tokiohotelfans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0