I don't think we're in Kansas anymore...

Vilken adress är jag på?

Komplikationerna kan bli många då man, well, spenderar en natt borta.
Tjong i medaljongen sedan bestämde jag mig för att jag inte ville sova kvar hela natten. Jag var trött och behövde sova i min egen säng.
Så halvsovandes klockan halv fem på morgonen knackar jag mitt byte på axeln och frågar:
"Öh, vilken adress är jag på egentligen?"
Haha, jag tog mig hem till slut.


Påsken har tydligen en hel massa att erbjuda.
För min del blev det festande två nätter i rad vilket fick mig att inse att; Ja, jag är nog lite gammal ändå.


Första kvällen vet vi hur den slutade.
Gårdagen blev lite annorlunda på alla sätt och vis.
Den innefattade:
En smärre chock samt omedelbar rädsla (som dock väldigt snabbt gick över),
lite dramatik (som nästa dag ordnades upp, har jag nu fått vetskap om),
samt en hel massa dans, svett och underbara människor!
För att sammafatta det hela: Tack för en helt sjukt fucked up men främst rolig kväll ;)

Peace, Love & Respect!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv :) Jag hade kanonkul jag med :)

2009-04-16 @ 21:56:51
URL: http://hannahansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0