Lars ur Idol - Because we LOVE him!

Lars känner fet panik nu.
 Jag snackar om Idol-Lars, naturligtvis. Det är bortom tydligt att Lars inte är intresserad av Idol Jippot längre, och jag förstår honom.  Jag vet inte hur reglerna gäller eller vilka kontrakt man skriver på och hur dessa gäller, men jag kan tänka mig; att vinner man Idol är man "fast".  Åtminstone för en viss tid, eller?
Då är det genast väldigt förstående att Lars försöker få sig själv ut ur denna Tävling redan nu.
Frågan är bara: Hur ska han lyckas?
Jag tror nämligen inte att han lyckas med den taktik som han körde på ikväll. Ärligt talat tror jag att det kommer bli väldigt svårt för honom att lyckas med hans mål: Att få svenska folket att rösta ut honom. Detta eftersom jag går i tron om att svenska folket gillar den här snubben TROTS att han gör fet-parodi på Melodifestivalen.
I nuläget lider jag med honom.

Lars, lars...även jag gillar dig. Men jag gillar dig för den DU är och då du får lira sådant som jag vet att du älskar att lira.
Jag gillar däremot Inte när du känner dig tvingad att köra teater på scen, eftersom att köra på en slagerlåt helhjärtat inte är ett alternativ för dig, då du inte kan eller vill stå för något sådant. 

 Idol är fel forum för Lars. Måtte Svenska Foket inse detta och åtminstone vara barmhärtiga nog att göra honom till tvåa och INTE etta av Idol 2008, då han absolut inte vill vinna denna tävling!

I alla fall jag vill se honom köra på den musik han älskar, för det är då han verkligen är bra! 100% bra!
Det är enbart då man får ta del av hans hjärta,
och jag har kommit att tycka att Lars verkar ha ett verkligt vackert hjärta.
Jag vill se mer av det,
och det kommer jag inte att få göra i Idol 2008...


Peace, Love and Respect!


Kommentarer
Postat av: Sara M.

Lars e grym på väldigt många olika sätt =) Och ja, han är FÖR BRA för att vara med på detta dumma Idol-jippot! älska Lars ^^

2008-10-31 @ 22:33:14
Postat av: Jessi

Hah, inser han det nu? Mer än halvvägs in i tävlingen vill han inte vinna?

suck

2008-10-31 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0