Respekt, but even I have a limit....

So live your life!
VMA framträdandet är bättre, men låten i sig är klockren. Och då gillar jag inte ens den här sortens musik egentligen!
Nah, who am I kidding? Jag är fan allätare när det kommer till musik!

http://www.youtube.com/watch?v=j0AjOmj-uWo


Ok, Bill Kaulitz... Jag respekterar dig och allt sånt, men det här gillar jag fan inte! Vad är grejen med att fixa dina tänder?
Vill bara meddela, att likheten mellan Bill och din egen vaxdocka numera är slående.
 Dina gamla tänder gjorde mer för hans utseende än vad de nya gör.

Var det besöket i Hollywood som gjorde det? Där alla man träffar ger en ett fake leende med deras fakade tänder? Var det orsaken till att ha faktiskt gjorde det?
För jag menar, om inte Bill Kaulitz kan vara nöjd med sitt utseende, då finns det ju fan inget hopp längre! Snubben föddes perfekt och är ändå inte nöjd, jag menar what is the deal!?
Sen att det gjorde hans utseende mer rättvisa med hans gamla tänder, det ska vi inte ens diskutera. Om det var perfektion han var ute efter, då har han misslyckats genom att ta detta beslut, för tänderna må vara raka nu...men helheten var bättre förut.

I´m sorry Bill, men det här gillar jag inte (as if he would care right...).



Peace, Love and Respect!

Kommentarer
Postat av: Jessi (InDieNacht @ BDB)

Oj! Jag visste att han hade gjort det, men att resultatet var så slående har jag faktiskt inte tänkt på. Bara sett det på avståndsbilder liksom.

Men här syns det ju. Näe fy, jag är asbesviken på honom. Och ja, man frågar ju sig det där om Hollywood och det utseendefixerade USA överhuvudtaget >< Det är sorgligt...

2008-10-31 @ 17:12:29
Postat av: G2 / Gosia

Haha jag vet inte en enda som inte klagat på det :P

Jag tycker också att det är extrem överdrivet...

Och ville han fixa de så kune han haft nattställning eller liknande... inte operera skiten :/

2008-11-01 @ 04:00:03
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: megumi

tydligen så får hollywood väldigt mkt folk att ändra på sig. jag trodde inte att våra killar skulle vara så lättändrade mene..

dom har helt glömt oss i europa o hur perfekta dom är/var.

2008-11-01 @ 11:40:12
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: emelie

snygt hår vad e de för färg du hsr

2008-11-01 @ 11:45:33
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Jinx

Megumi:

Managementet har glömt/skiter i Europa,

inte bandet.

De BOR i Europa ff sake.

Man får inte blanda ihop managementet och bandet.

Det är inte rättvist mot killarna anser jag.

2008-11-03 @ 13:14:56
Postat av: Jinx

emeile: Det är en hårgfärg jag köpte i Tyskland =)

2008-11-03 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0