Valvaka tonight bby!




Major valvaka med Wikingsson och Hammar ikväll/natt!
Har planerat att dra ihop ett gäng hem till mig där vi ska sitta hela högen och göra vårt bästa till att hänga med ända tills morgonen gryr, då det är dags för samtliga att gå till jobbet.
Det vill säga att vi ska sitta som ett jävla pack hela natten för att sedan gå direkt till jobbet utan att få ha tagit del av en god natts sömn.

Med tanke på detta, tänker jag gå och lägga mig ett tag nu istället, när jag för en gångs skull har tid.
Det är i och för sig fint väder ute och bla bla bla, men om jag inte gör detta så vette fan hur jag ska överleva morgondagen alltså.

Så,
Peace, Love & Respect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0