Men STICK TÖNTEN!

Hur lågt kan man sjunka?

Det är helt enkelt så, att jag inte hittar något ord som beskriver Perez Hilton bättre än just "Patetisk".
Det skulle väl kanske vara "Sorglig" då.
Är han ens värd att ödsla tid på?
Nej, självklart inte. Men jag är så jävla förbannad så jag kan helt enkelt inte låta bli!!!

Gårdagens EMA gala var väl ett skämt i sig; Jag menar, den skämtades bort gansla rejält redan när de valde Katy Perry som galavärd. Man anade att det skulle bli ett fiasko, vilket det också blev.

Alla som har varit insatt i EMA röstningen, och inte allra helst i BEA kategorin, vet med sig att det varit något av ett "krig" mellan Rick Astley fans och TH fans.
Det vill säga, att RA fans har sabbat för TH fans, genom att hacka in sig på TH fansidor/forum etc. Jätte moget, verkligen.
Tack för den!

Bättre blev det inte, då den ökända kändis-bloggaren Perez entrade scenen för att presentera priset för Best Act Ever. Man hade ju kunnat hoppas på att Perez skulle kunna uppföra sig som en vuxen människa, då han faktiskt är en. Men ack vad man tog miste.
 Jag accepterar att folk inte gillar TH, för självklart kan inte alla ha samma smak. Men att öppet stå och dissa ett band, då  man ska presentera ett pris där bandet i fråga faktiskt var nominerad, det tycker jag är bortom lågt och oerhört omoget! Med dissa menar jag alltså att öppet snacka skit om bandet på ett oerhört odiskret och fult sätt.
Vad vill man då!?
 
Jag vet med mig att Perez "does his living" på att dissa kändisar, och kanske reagerar jag extra hårt på detta eftersom det nu gällde att band som jag värnar om.
Men sanningen är, att TH inte förtjänar den skit de får. Inget band eller artist ska behöva bli hånad på det där sättet i Live TV, då hela jävla musik världen kollar!
Att då behöva se det band man värnar mest om bli totalt rå dissad av den största tönten i "kändis världen" är bara för mycket!!! Jag vägrar ta det! Allra helst då de får skiten HELT OFÖRTJÄNT! Det här är ett band som verkligen lever för sin musik och som älskar det de gör, vilket också hörs om man faktiskt tar sig tiden att lyssna på dom, istället för att dra töntigt korttänkta slutsatser innan man ens hört deras material.
 Det här är ett band jag älskar, och då är det naturligt att man reagerar och väljer att ta kampen!

Kan meddela Perez, att han inte vet vilka han muckar med. Jag har mött TH fans då de är på "krigsstigen". Det är INTE att leka med!
Beware Perez....Man behöver ingen Armé om man känner TH fans.
Vilket jag gör.
Prepare for war!


Slutligen: GRATTIS TH till priset för HEADLINER! Ni förtjänade det, då ni ger 1000000000000% på scen!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Förstår att du är besviken att dom inte vann.

Men jag tycket det var helt rätt över att RA vann. Sedan om det var fusk eller inte bakom det är skitsamma igentligen.

Rick Astley har funnits i branschen i snart 40 år, han är älskad av alla geneationer.



Tokio Hotel kommer få sin chans igen. :)



Händer ikväll då?

Puss!

2008-11-07 @ 20:14:44
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Jinx

Jag är mer arg över all diss de får,

inte för att de inte vann BAE.

Det spelar mig ingen roll egentligen.



Ikväll blev det Idol för hela slanten bby ;)

2008-11-07 @ 21:38:08
Postat av: G2 / Gosia

Babe, de som hackade in sig var inte ens fans.

Det var medlemmar från 4chan, de brydde sig inte ens om RA de ville bara att TH inte skulle vinna.

Jag hoppas att de vet om det.

MTV försökte stoppa de, men 4chan har bättre hackers.

2008-11-08 @ 03:44:49
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Btw, de funderar att dra ner Perez sida också.

2008-11-08 @ 03:47:27
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Jinx

omg,

då gifter jag mig med en av dom i så fall.

Pure love.

2008-11-08 @ 13:31:09
Postat av: Jessi

Perez var så sjukt omogen och oprofisionell så att jag trodde jag skulle slänga nått på tv:n.

Hur fan kan man ge honom ens tillfälle att entra scenen?!

Fyfan säger jag bara >.<

2008-11-08 @ 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0