I CAN'T STAND IT!!!!

Fy fan jag är så jävla less!
Jag orkar inte uttrycka mig "fint" eller " rätt" eller försöka undvika att förolämpa någon.
Nu räcker det!

Jag är så jävla trött att så många hackar på TH ( JA, jag pratar om deras "FANS") och öser ur sig en massa skit som innefattar att de fått för sig att TH skiter i  Europa och: "Ah men Gud vi har kämpat så länge för att få hit dom, och så bara skiter de i oss."
och: "De älskar ju USA mer och seriöst de kommer aldrig hit."
Ja men HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De är MÄNNIKSOR!!!!!!!!
De måste ta EN SAK I TAGET, eller VILL ni att de ska dö av utmattning!?!?!?!? VILL NI DET ELLER!??!?!?!?!??!!?!?!?

Åsså att alla tror att det är DE SJÄLVA som beslutar var de ska lira konserter etc.
SOM om att de sjävla skulle få ha den makten, SOM om att det inte ligger 932893279328 personer och 2389792847293 annat skit bakom dom besluten!
KÖP skivorna så att vi får upp statistiken för helvete, för det kan jag säga; Vår försäljningsstatistik ligger INTE på topp!!!!!

Om killarna själva fick välja, tror ni då inte att de hellre skulle åka på den välbehövda Jul semestern just nu, istället för att planera resan tillbaka till USA i December, där de måste ställa upp på några små jävla skitgrejer till!?!
Ni kan väl för helvete inte på ALLVAR tro att de skulle föredra det framför ledighet!?
Ledighet; antingen HEMMA ( Ja i EUROPA kan ni tänka, är ni nöjda nu!?!?!?!?!) eller på en öde jävla Ö någonstans LÅNGT ifrån alla jävla crazy people som vill slita dom i stycken för att få dom till just DERAS stad/land/dörr-öppning!

NU får det räcka!!!!!!!!!!!!!!
Vi snackar om fyra MÄNNISKOR här som har ett jobb att sköta, som dessutom sliter ut dom totalt!
Ni ska inte tro, att detta inte är ett jobb! För det är det! Det här är deras jobb, och jobb tröttar ut folk, hur roligt jobbet än är och bla. bla. bla.

Folk skulle kunna försöka att sätta sig in i deras liv,;hur det ser ut och vad det innebär,
 och då kanske de skulle inse vad som är möjligt att genomföra på ett år utan att kollapsa totalt!!!!


Samt att idag fick jag ett blogg inlägg: "Why do you support America and their stupid actions?"
NU RÄCKER DET! Det här börjar likna nåt JÄVLA mini tredje världskrig!
SLUTA!
SLUTA SLUTA SLUTA SLUTA!!!!
Att tillägga är väl: Att vi stödjer varenda jävla Fanaktion som är rimlig (Ja, VILKET land/VILKEN kontinent som helst) , och som inte innefattar att man ska slita bandet från land till land etc.!!!
Denna fanaktion som TH America skulle genomföra nu; var att de ville ha "Deluxe Versionen" av nya DVDn till försäljning i USA!
I mina ögon en RIMLIG request!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELLER!?!?!?
Är DET något att BRÅKA OM!?
Att man stödjer det!?
(/#&(#&("&¤(#"&(/")"#()(#"/T%#"&%"/(&"#(/#"&(

JAG STÅR INTE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG.STÅR.INTE.UT!!!!!
JAG STÅR INTE UT!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Håller helt och hållet med dig.

2008-11-19 @ 11:50:15
URL: http://melancholia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0