Shoot me again I ain´t dead yet!



Oh my, jag är helt slut!
Var så sjukt jävla trött i morse! Trodde inte det var sant att klockan ringde så tidigt =(

Att sätta ihop tävlingen tillsammans med Iron Fist har varit otroligt krävande. Det tog en otroligt lång tid, och ja...
Sitta framför datorn så pass länge påverkade till och med mig O_O
Men nu är det gjort och tävlingen är igång!
Läs mer här:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=232971181&blogID=447801940

Shiiit har precis kommit hem från "riktiga" jobbet nu då och ska försöka få i mig någon lunch.
Vad har jag hemma då? Ägg?

Peace, Love & Respect!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I like! Är med och tävlar nu. :)

2008-11-12 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0