Pärlplattan - En av många vägar till dina Drömmar!

Jävlar i min låda, det blir en del inlägg idag.

Skulle precis ta mig en tupplur i förberedande syfte inför nattens valvaka, då jag kom ihåg att jag fått ett brev från Nordea.
Tänkte att det kunde vara något viktigt så jag tänkte att: Jag öppnar det innan jag slafar.

Det var inget livsviktigt i brevet, men däremot var det något roligt och på något vis vackert.
 Det handlade om att man skulle uppfylla sina drömmar, och självklart är Nordea ute efter att man ska ta ett fett lån för att kunna göra det,
men de hade även, hör och häpna nu: Skickat med en PärlPlatta!
Ni vet en sån där som man hade på dagis och lekis =D

Syftet med den var att man skulle få inspiration till att förverkliga sina drömmar.
 Det fick jag, så jag vill tycka att det var ett lyckat drag av Nordea. Inte så att jag tog ett lån,
men att jag med glädje visar en av mina starkaste drömmar genom en PärlPlatta:


Kommentarer
Postat av: Jessi (InDieNacht @ BDB)

We like it! :D

2008-11-05 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0