Last one...for now ;)

Ok,
det här kommer bli det sista Blogg inlägget till och med den 2a December.
Då kommer jag hem från Hamburg!

Antar att alla har gissat vid det här laget vad jag ska göra, but still.
Har mina "order".

När jag kommer hem har Julen påbörjats.
Jag älskar Julen, och kommer se framemot att fira den med familj och vänner.

But for now, Hamburg!
Mitt sikte är fast inställt på den underbara staden och självklart...innehållet ;)

Peace, Love & Respect!



Moi i Hamburg, Sommar 2007




I'm outtahere XD


Kommentarer
Postat av: Jessi

KÄRLEK på dig <3

2008-11-28 @ 19:31:05
Postat av: Hanna

2008-11-28 @ 23:52:41
URL: http://hannahansson.blogspot.com
Postat av: Hanna

oj. blev ingen text på det andra inlägget. fan vad jag kan det här bra. :) kul att du hittade min blog, så jag kunde hitta din sen. synd du inte var hemma igår när vi hade party party här i gävle.. haha.. fan vad skoj vi hade. vi får ta en repris på det snart, och då får du ta och se till att inte vara bortrest :) s hoppas du har det kanoners i hamburg :) puss

2008-11-28 @ 23:54:56
URL: http://hannahansson.blogspot.com
Postat av: G2 / Gosia

åååh babe hoppas att du hade SÅ JÄVLA KUL där borta!

gah jag är avis, det kan jag inte ljuga om MEN jag är glad att du ÄNTLIGEN fick "träffa" de efter allt slit med TH ST!

Hoppas du tog MÅNGA BILDER!

<3<3<3<3

2008-12-01 @ 02:37:17
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0