It hurts...But in a good way!

För nervös....
FÖR nervös nu!
Visst, sure..jag brukar bli nervig inför resor...
Men det här tar fan priset!
Det tar ett fett jävla stort guldpris!
Hur fan ska jag kunna sova?!
Hur ska jag kunna äta!?
Hur ska jag kunna bete mig normalt, nu när jag ska stå framför ett av de band jag älskar mest?

De är människor! *constant reminder*
Människor, Madeleine!
Ok, breathe....breathe.....




Har ni någonsin känt, att ni älskar ett band och deras musik,
så pass mycket att det gör ont...
Det gör fan ont...

So much that it hurst....
It hurts...
Actually hurts....


Kommentarer
Postat av: Jessi

2008-11-27 @ 20:45:01
Postat av: Jessi

Men fan. Skit i förra kommentaren :3



MEN ALLTSÅ.

Du ska dit ju!

Nervositet är väl bara normalt, haha. Speciellt vid ett sådant här tillfälle... :>

2008-11-27 @ 20:46:01
Postat av: G2 / Gosia

Ja, det gör fan ont. Jag vet EXAKT vad du menar.

Helt sjukt!

2008-12-01 @ 02:38:59
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0