Ett hjärta för två...

Ok, nu börjar det närma sig ;)
Allting som jag inte får snacka så mycket om.
Jag anser att jag iaf inte kan skriva ut det i min Blogg.
Men snart packar jag och bär iväg ;)
Både på jobb och nöje!
Den som väntar på något gott ;)

Min rygg dödar mig.
WHY!?
Ska jag klaga?
Nej, inte egentligen.
Just nu har jag knappast något att klaga över.
Egentligen.

Om jag skulle ge Bill ett halsband, you know ett sånt där med ett hjärta som man kan dela...
Äsch, kan inte förklara!
Ett sånt här!

Fast helt i silver!
 Om man skulle ge honom ett sådant, som han skulle kunna dela med Tom,
tror ni att han skulle tycka om det?

I will leave it at that.

Peace, Love & Respect!

Kommentarer
Postat av: memyselfandi

JAA! gör det, ge honom hjärtat jinxie, han kommer älska det, och tom kommer älska det. och jag med.. liksom.. ge det till bill och säga "for you and tom" så fint ^^

eller varför inte ge det till tom.. han har ju liksom också känslor, hahaha! soon there bby

2008-11-26 @ 17:53:49
Postat av: Jessi

I love the idea! :)

Och ha så inihelvete kul nu på fanpartyt! När åker du? (a)

2008-11-26 @ 18:02:42
Postat av: G2 / Gosia

Buhuuu jag vill också din &%¤#"@! :C

NU FÅR DU TA MIG FAN RAGGA UPP DE TILL VÅRAN FYRKANT!

HAHA xD

2008-11-27 @ 01:37:04
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0