Done is done is done is done is done....

Well smack me in the ass and call me Judy! Jag glömde bort att önska världen Happy Halloween innan jag stack till Stockholm, eller hur?!
Well, done is done. Happy Halloween i efterskott då!

Halloween är den bästa högtiden för mig, efter Jul. Då vill jag även påpeka att jag gillar både Halloween OCH Alla Helgons Afton. Observera att detta är två skilda saker; Halloween och Alla Helgons.A!
Anyway - Halloween är självklart en högtid jag älskar, då jag är en skräckfilms fantast utan dess like. Jag har sett bra och dåliga skräckfilmer samt allt därimellan. Jag tröttnar aldrig. Det kan aldrig tråka ut mig.
Trick or Treat in my Heart.

Jag var i Sthlm i helgen som sagt. Shoppade bort alldeles för mycket pengar, men det var fett värt det!
Kan man lägga upp sina inköp i sin egna Blogg utan att bli kallad för Kenza-wannabe?
Jag tar risken ;) Lägger upp allt imorgon.

Sedan att det spökade i det hotellrum jag och Tess bodde i, det ska vi inte diskutera så ingående. Vaknade av att det small till som fan i rummet mitt i natten, vilket resulterade i att jag o Tess blev livrädda.
 Vet inte om ni vet vad en "Orb" är, men det fastnade X antal sådana på korten också. En Orb är alltså ett så kallat energiklot/boll som sägs bildas av kvarvarande energier efter bortgångna. De är alltså inte "spöken" i den form att det är en "skepnad" eller whatever.
 Blev det för flummigt för er nu? Jag SA ju att jag var skräckfantast! Can´t help it XD

Ok, time to work!

Peace, Love & Respect!




Kommentarer
Postat av: Megumi

OO varför sa du inte till mig att du ve i sthlm! vi kunde ju kanske setts då! ._.

<333

2008-11-04 @ 14:01:04
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0