Don´t let this pass you by un-noticed...!

Favorit i Repris:

Alla har en Blog nowdays. Det finns inget som säger att just min blogg varesig är intressant eller på något vis rolig att läsa. Jag vet bara att jag vill skriva och jag vill skriva nu!

Jag vill självklart tro att just min blog kommer att betyda något för någon där ute, som kanske finner den intressant eller på något vis värd att läsa!


Det är nämligen på det här sättet, att jag har det stora nöjet att få leda bandet Tokio Hotels Svenska Officiella Street Team sida! Detta är hittils ett ideellt jobb med mycket ansvar som kräver mycket tid, vilket jag inte har något emot eftersom det ger mig så mycket i erfarenhet och händelser i stället för pengar. Det är ett sant nöje helt enkelt, eftersom jag älskar det där förbannade bandet och alla människor som har med det att göra ;)

Med andra ord kommer den här bloggen att handla mycket om Tokio Hotel, eftersom de är en så pass stor del av mitt liv!

So prepare!



Åsikter om allt och inget kommer med all säkerhet att ta upp en hel del plats i just min blogg även det. Jag har även en stark känsla om att den kommer att handla en hel del om musik och nöjesliv i allmänhet, eftersom jag finner det intressant på så många plan. Kultur i den form som intresserar mig helt enkelt.

Dagens outfits och sånt där kan det bli sämre med =/
Dels är jag inte så jävla överförtjust i att visa upp min egen kropp, då den är "under konstruktion" in the moment. (med andra ord; har några kilon som behöver tappas),
och dels vet jag inte hur pass intressant folk tycker det är att läsa om var jag köpt mina kläder,
då mycket av det är från RIO och Ellos etc.
I mean let´s face it, det kan bara finnas en Kenza liksom XD

lol

So,
ALLA har en Blogg nowdays... Vad fan gör min speciell?
Well, it´s all ME bby ;)
Take it or leave it!
Like it or diss it!
Just don´t let it pass you by un-noticed!
;)


Peace, Love & Respect!


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Hur länge har du lyssnat på TH då? =)

2008-11-16 @ 11:06:01
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Jessi

Tss. Som om allt du skriver inte är intressant ;>

Vi läser.

We love it, and we definetly not diss it!

Pusski :*

2008-11-17 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0