Det oskyldiga stannar....tyvärr.

Ok seriously...
Rock-Robin ut ur Idol...
...
...
Fattar ni hur jävla SUR jag BLIR ELLER!??!?!?!

Okej,,,this is the deal:
Jag har tröttnat som fan på Anna...pga så många anledningar.
Kan ju börja med att säga; att det inte är helt jävla underbart att sitta och höra på när hon sjunger falskt som fan, när det förväntas av henne att hon ska knäcka.
Är det något Idol-Juryn har sett till, så är det att man har höga förväntningar på den där bruden!
Inte hennes fel, but still....
Det har bidragit till att jag lessnat, eftersom hon INTE uppfyller de kraven!
Nope, inte i min bok i alla fall.
Jag är fett less på det oskyldiga nu, och jag fan bara vill
#¤Q"#¤%/(&(/&%%#¤¤"#¤"#¤"¤%OP&%¤&%(/()O="="#(U()YE¤&/U()(IOSHIOJIOSJIO/(/&!"# 
nu när Robin åkte ut,
och "oskydliga" Anna (som jag inte har något för) sitter kvar. Sitter SÄKERT dessutom, I mean COME ON! 
Inte min "Idol-Kväll" direkt.
Fuck.

Peace, Love & Respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0