Den typiska Måndagen...

Måndag igen...
Alla känner av den...den typiska Måndagen.
Den brukar oftast inte resultera i något bra...
Vilket den inte heller gjorde. Inte på jobbet iaf.

Ingen ordning, inget glatt humör....någonstans.
Man kämpar på, håller humöret uppe (försöker) och drar därifrån så fort man bara kan.
"Du städar och gnor på du...."
Ja, det är ju trots allt mitt jobb och orsaken till att jag är här, så...
Men visst, tilltala mig med den där ömkande tonen ni; precis som att jag gör det här av ren jävla välvilja utan att ta betalt för det.
Med: "Gud så synd det är om dig, som går här och städar här hos oss utan att få något för det...Ska du verkligen fortsätta göra det?" -tonen.
Men kom igen! Som att mitt jobb skulle vara sämre ( De får det nämligen alltid att låta så, otroligt nog. Snart börjar man väl tro på det själv...) än deras.
Jag torkar inte skit ur folks rumpor, so excuse me.
I prefer my Job.

Anyway, var på stan senare med The Two H's: Hanna och Hellis!
Det lättade upp dagen måttligt, då Hanna började gå på om den gången hon skulle leda en klass hela dagen (hon pluggar till lärare och hade praktik) och kom dit full XD
Priceless bby!
 Slutade med att jag kom hem med en ny väska och ett halsband =)

There ya go...
Peace, Love & Respect!



Som jag nämt förut är jag inte överförtjust i att visa upp outfits och sånt där,
men vafan.
Vägra namnge dock.
lmao.











Kommentarer
Postat av: Jessi

Mycket stjärnor - älskar det! Snygga örhängen, snyggt halsband.

Du är snygg :*



Ehehhe, fina naglar också (a)

2008-11-18 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0