Den som lever får se...

Funderade på om jag skulle ta och försöka beskriva med ord, hur pass gärna jag vill åka till Hamburg den 30e November.
Men nej...det går inte.
Jag kan inte beskriva den nästan desperata längtan att få vara där just då, med enbart ord.

Man skulle kunna tro att ord kan räcka väldigt långt- att man kan beskriva exakt hur mycket man vill ha eller hur mycket man längtar efter något, med enbart ord.
Men nej...inte idag.
Idag kan jag inte sätta ord på hur jag känner.

Rent allmänt känner jag att det borde vara dags nu. Man skulle ju kunna tycka det, med tanke på allt.
Med tanke på allt!

Den som lever får se.

Peace, Love & Respect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0