Work, Work, Work...

Jag har seriöst varit så jävla skit tråkig den här veckan!!!
Har praktiskt taget bott framför datorn, och enbart jobbat!!!
Jobbat med saker som tog så mycket mer tid än jag räknat med.
I princip har jag väl varit mest inne den här veckan, och fy fan vad det känns!
Måste ut nu!
Andas in luft NU!
Känna av världen lite!
Seriöst man blir ju helt jävla sinnesjuk om man håller på så här.

Och varför i helvete skulle snön måsta smälta bort då!?!?!?
VA!?!?!?!?
Vad fan vill man mig!?!??!?!?!?!?!?
TAKE IT BACK!

Oh, oh seriously...
Bleeding hearts of the world UNITE!

Höll på i PS igårnatt och fick inspiration till en lite "julig" bild av Bill.
Större version finns här: http://jinxxx-chan.deviantart.com/

Here it is:



Peace, Love & Respect!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Sjukt snygg! Kollade in de andra bilderna du hade gjort på din deviantart och du har skills som in i helvete :o

2008-12-21 @ 13:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0