Vielen dank, und Gute Nacht!

Morsan ligger och försöker slafa, men verkar inte lyckas ;)
Känner på mig att hon stör sig som fuck på att jag sitter här och jobbar med hemsidan (och bloggen då ;D ) men måste seriöst uppdatera innan jag lägger mig.
I vanlig ordning.

Ska upp i "gryningen" imorgon och köpa Julklappar åt allt och alla.
Ska bli fett med mys,
och FAN VAD JAG VILL TILLBAKA TILL HAMBURG!!!!
Sorry, kommer in på det hur jag än beter mig ;)

Även att en i THs Top Crew nu sett denna video:
http://uk.youtube.com/watch?v=J-RZGU9xjrQ
;D
Typ HIGH FIVE då ;)
Personen liked it btw ;)
Fan vad kul vi hade när vi spelade in den!
Sent som fan på natten var det, efter Fan Partyt, på ett Mexikanskt (tror jag?) restaurang-aktigt ställe med coolaste snubben ever (han var typ 60 bast XD ) som bjöd oss på päron snapps!
XD
Plus the second coolest dude ever, som filmade oss när vi stod där som ett gäng fån.
Jag älskar Tyskland.
Jag älskar Tyskar!
Für immer!


...and...
UK TH STREET TEAM! I MISS YOU!


Peace, Love & Respect!

Kommentarer
Postat av: Jessi

JAG HAR SETT JINX PÅ VIDEO!

fett cool jag är (a)

hahahahhaa.



men videon var skön!

2008-12-06 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0