P3 made me a Workaholic...

Sitter här och jobbar häcken av mig fortfarande.
Klockan är 23.56
jag har jobbat sedan 09.00
Det ni!

För det är såhär, att jag blev kontaktad av P3 för att hjälpa dom med en grej inför P3 Guld Galan (som äger rum den 17e Januari)
och det blev lite mer jobb med det än jag räknat med ;)
Problemet är att det måste gå snabbt,
so that's why.
Det måste fixas senast imorgon skulle jag tro!

Annars kämpar jag med att få tillbaka julkänslan igen =/
Är för stressad och orolig över så jävla mycket (onödigt) att jag tappat "the spirit of Christmas":
=(
Seriöst, jag måste ta mig i kragen!
Jag älskar ju för fan Julen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hatar att ha kontakt med viktiga personer enbart via mail.
Speciellt när man befinner sig på olika kontinenter =/
Det tar sådan tid att få svar och när det gäller viktiga grejer är man ganska mån om att det ska gå fort!

hmf.



Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

HALLÅ FUCK ÄR DET FÖRSENT FÖR ATT ANMÄLA SIG?!

JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET PÅ! XD



Vad vill du ha för bild på mig?! haha naken?!

xD



2008-12-17 @ 00:09:45
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Btw ska inte du vara med?

2008-12-17 @ 00:35:40
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Madde

Bara att anmäla sig =)

Vet inte när P3 väljer ut de slutgiltiga.

Skicka allt till:

[email protected]



Neje, inte jag =P

lol

jag har ju jobbet att hitta alla,

inte att välja ut mig själv XD

skulle se snyggt ut va XD

LOL

2008-12-17 @ 00:43:08
URL: http://jinxchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0