Oerhört dålig blogg...erska?

Jag är ingen vidare bra bloggare.
Dock har jag aldrig påsått att jag är det heller ;)

Jag skriver när jag har något att skriva och jag skriver för att jag älskar att skriva.
Man ska dock vara försiktigt med att säga att man älskar något; för så fort jag gör det går allt åt helvete.
Så...

I alla fall. Jag skriver för att jag tycker det är roligt,
och tycker jag inte att det är roligt då skriver jag inte.
Jag skriver oftast för mig själv, men tycker det känns bra om andra gillar det.
Men är det inte roligt då blir jag irriterad och klagar på det som finns närmast "till hands" att klaga på.
Det kan i och för sig bli så att jag skriver om det jag just klagat på,
men oftast vid sådana tillfällen tycker jag mest att det är irriterande att skriva.

Men det ska nämnas och erkännas, att det är vid ytterst få tillfällen jag inte tycker att det är roligt att skriva.
Det är väl helt enkelt så, att jag är en dålig bloggare: Eftersom jag inte skriver ner allt just precis här.
Jag är nog en oerhört dålig bloggare....blogg....erska?

Peace, Love & Respect.


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

God jul! :D

2008-12-24 @ 19:23:40
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

snygg ar du i alla fall sa det sa! ;)

2008-12-26 @ 19:53:14
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Jessi

Tss. Du är INTE en dålig bloggerska. Tyst på dig snyggning!

Jag älskar det du skriver. Det finns en mening i allt du ens nämner anser jag, och det är därför alla vill läsa >8D

2008-12-31 @ 16:27:50
Postat av: Ebba

Hej! Har precis kollat igenom PS-tråden på THF och jag måste säga att jag avgudar dina bilder. Du är verkligen helt extremt duktig!

Har en TH-blogg om du vill kolla in.

Kramar!<3

2009-01-04 @ 00:34:16
URL: http://klatsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0