Ny nivå av Idioti...

Nej, nej, nej det finns ingen tid!!!
Har varit sjuk, och nu finns inte lägre någon tid!!!

Ok, första prio: Kolla in nya TH dvdn, för seriöst!
MUST DO!

Andra prio:Bli klar med alla jävla julklappar!
VÄGRA hålla på i sista sekunden!

Tredje prio: Seriöst bli klart med allt viktigt med hemsidan; tävlingar etc!

Fjärde prio: Allt annat! Vilket är för mycket X_X



Tre dagar kvar att jobba nu innan Jul Semestern.
Hemsidan kommer jag självklart att jobba med ändå, men det är en helt annan sak ;)
Förra julen pajade datorn och det blev panik, men jag ska inte gå in på det ;)

Ok, så tre dagar kvar. Jag hoppas att den heta killen (som är på tok för ung för mig) med det gröna håret är kvar fortfarande ;)
Inte för att jag gjort något fulländat intryck hittils direkt O_o
Hur kommer det sig att jag alltid når en ny nivå av Idioti så fort jag ska försöka flirta?!
Jävla skit...

Ok, well...
Things to do!


Peace, Love & Respect!

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Haha jag är inte heller klar med julklappar :P

och JA dvdn är bara SÅ JÄVLA BÄST

2008-12-15 @ 23:46:19
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0