I can't seem to catch a BREAK!!!! %&#%"&%!"!%!!!!!!

Jag är så jävla trött och less på allting...

Jag är så jävla trött på alla som klagar (jag själv är inkluderad där).

Jag är så förbannat less på att vara irriterad,
med andra ord är jag less på att folk irriterar mig.

Jag är så less på att ta åt mig av allt,
eftersom det inte faller sig naturligt för mig egentligen.
 Så varför har jag börjat med det nu!?!?!?!?

Jag är så less på att jag låter andras framgångar sänka mig,
när det borde vara tvärtom och jag borde bli peppad!

Jag är så jävla less på att vara orolig för en massa saker hela tiden!

Jag är så jävla in i helvete less på att så många dömer ut andra så himla lätt (där kan jag själv vara inkuderad ibland med...).

Jag är så förbannat as less och trött på att Media (främst Tysk Media) har bestämt sig för att dissa det band jag älskar och "jobbar" för, 
bara för att de (enligt X antal idioter) nu gjort ett misstag!
Jag är så jävla as less på att Media inte får fram hela sanningen, utan lyssnar på jävla Perez Hiltons version som är SÅ JÄVLA LÅNGT IFRÅN FAKTA MAN KAN KOMMA,. Den där JÄVLA puckade fan, som folk kallar Journalist,
och alla som är så JÄVLA PUCKADE att de TROR PÅ HONOM!!!!!!!

Jag är så less, på att ett band som offrar så mycket och gör så enorma framsteg, inte blir uppmärksammade för det utan blir huggna av gamar och idioter när de en dag gjorde ett  liteeet jävla"misstag".
Ett misstag kan det inte ens kallas, eftersom anledningen till att de gjorde som de gjorde borde vara en resonlig sådan!!!!
NATURLIGTVIS!!!!!!!!

Jag är less på "fans" som inte stöttar och litar på sitt "favorit" band, utan hellre tror på det Media har att säga om detta och dömer ut bandet utan att veta någonting om vad som ligger bakom över huvud taget!!!

Jag är så jävla, IN i HELVETE AS TRÖTT och LESS på att FOLK ÄR SÅ JÄVLA DUMMA I HUVUDET!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK GIVE ME A BREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

hallå jag fattar ingenting :(

jag hittar inte länk till någonting som perez har skrivit heller :(

snälla berätta!

2008-12-11 @ 01:11:36
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Åh, jag såg länken men förstod typ ingenting eftersom alla hade skrivit massa skit...

Det är så typiskt Perez! Men jag förstår inte varför tysk media tror på allt det där? De borde förfan veta bättre!

FUCK hoppas bara att TH inte tar åt sig skiten och kör hårt igen, lveranstränger sig (som om de inte gör det nu...) osv osv Ja, du förstår vad jag menar... Varje gång någonting händer så vill de gottgöra det!

2008-12-11 @ 01:36:08
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud. Man blir ju helt knäpp på gubben. Ah, inte förtjänar han att kallas nått annat. Inte ens hans namn, bah!

Men ja, håller med dig och stöttar o allt möjligt. Och jag sviker inte mitt band för att nån person som tror att han har så mycket att säga till om snackar i nattmössan.

De som tar åt sig av vad han säger, de kan inte ha mycket till egen uppfattning. Om TH, om något överhuvudtaget enligt mig.

Men du är så stark Madeleine. Därför beundrar jag dig <3

2008-12-11 @ 19:54:15
Postat av: Jessi

Och jag glömde skriva in namn o sånt.

Men den förra kommentaren var från mig :3

2008-12-11 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0